19/6/10







el teu gest, trama
- subterfugis d'un teixit -
el meu cos, ordit



9 comentaris:

Tempus fugit ha dit...

Y el tapiz adquiere profundidad, perspectiva, textura...

Petons ordits.

tecla ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
tecla ha dit...

....Y mientras tanto, yo me quedo sin habla ante tanta contundencia.
En dos palabras, cuánto has dicho.
Eres una genia minimalista.

LA ZARZAMORA ha dit...

Una joyita de belleza y sensibilidad.
Besitos, artista.

myra ha dit...

que super linda surpresa!!! esplendida imagen, todo, textura, composicion,,y aplausos!!!
y tantos besos,

Rokins ha dit...

bell i sensual! una abraçada d'aranya :-p

Llum Sánchez Penalva ha dit...

Hola, m'agraden molt i molt aquest poemes, son deliciosos, d'una sensibilitat exquisida, frecs i dolços com l'aigua de pluja.

Gràcies

mirada ha dit...

Es muy intenso, bello e interesante.
Si. Me gusta mucho.

myra ha dit...

mi querida Marina, quiero otro:)))
besos